Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
O nas
Sklep Muzyczny "Metro"
Istnieje od ponad 20 lat z lokalizacją w samym sercu stolicy, tuż obok Pałacu Kultury na stacji Metro Centrum.
U nas możesz w spokoju przetestować wiele ciekawych instrumentów.
Zapewniamy fachową poradę i miłą obsługę.
Oferujemy wyłącznie towar nowy z 2-letnią gwarancją.
Sklep internetowy / odbiór zamówień
Bramki ul. Łódzka 4
05-870 Błonie
Godziny otwarcia:
pon-pt: 8:30 – 15:30
tel. 503-696-259
Sklep muzyczny METRO
jest sklepem firmowym i działa w sieci dystrybucyjnej firmy INTERKLANG, importera instrumentów muzycznych z 30-letnią tradycją.
Adres sklepu: Galeria Handlowa stacji Metro Centrum
Warszawa Plac Defilad 1
Tel.: 22 620-03-40

Wygodny parking podziemny i naziemny.
Godziny otwarcia:
pon-pt: 11.00 – 19.00
sobota: 10.00 – 14.00
Gwarantujemy 100% satysfakcję z dokonanego zakupu.
Wysyłka KURIEREM:
GLS
Wpłata na konto: 20 zł
Pobranie: 25 zł
INPOST paczkomaty
Wpłata na konto: 14,98 zł
Pobranie 19,98
Darmowa dostawa od 299zł
Faktura VAT
Gwarancja 24 miesiące.
Otrzymasz instrument sprawdzony i solidnie zapakowany.
Gwarantujemy możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni.
Ważna informacja !
Otrzymaną paczkę należy otworzyć w obecności kuriera i sprawdzić, czy instrument nie został uszkodzony podczas transportu.
W przypadku stwierdzenie uszkodzenia kurier zobowiązany jest do sporządzenia protokołu uszkodzenia.
Paczkę z załączonym protokółem należy bezzwłocznie odesłać do naszego magazynu.
1. Warunki sprzedaży
Zakupiony towar wysyłamy z naszego magazynu za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS w terminie 24-72 godzin od momentu złożenia zamówienia (pobranie) lub zaksięgowania zapłaty na naszym koncie bankowym, nie wliczając sobót i niedziel oraz dni wolnych od pracy.
Realizujemy zamówienia na zasadzie uprzedniej wpłaty na konto.
2. Dane do wpłaty lub przelewu:
INTERKLANG
UL. FORTOWA 12, BLIZNE
05-082 STARE BABICE
Numer rachunku bankowego:
84102010130000060200022343
Konieczne jest aby na przelewie podać numer zamówienia.
Pamiętaj, aby w obecności kuriera rozpakować paczkę w celu sprawdzenia ewentualnych uszkodzeń, powstałych w czasie transportu.
W przypadku stwierdzenie uszkodzenia mechanicznego, kurier zobowiązany jest do sporządzenia Protokołu Szkody. Uszkodzony instrument wraz z protokołem wyślij natychmiast do naszego magazynu. Bezzwłocznie odeślemy Ci inny egzemplarz.
Adres magazynu i serwisu:
INTERKLANG
ul. Łódzka 4, Bramki
05-870 Błonie
Jeżeli w trakcie użytkowania stwierdzisz, że instrument posiada wadę fabryczną, skontaktuj się z nami: muzycznymetro@o2.pl, poinformuj o stwierdzonej usterce. Nie wysyłaj automatycznie, gdyż może się okazać, że instrument nie ma wady, lecz wymaga regulacji lub korekty, którą nabywca jest zobowiązany wykonać we własnym zakresie.
Przed wysyłką zapoznaj się z warunkami gwarancji.
Wygodniej będzie dosłać Ci np.: nowy klucz lub mostek niż narażać instrument na niedogodności transportu w obie strony.
Wysyłany instrument do naprawy gwarancyjnej starannie zapakuj i zabezpiecz przed uderzeniami. Nie odpowiadamy za ewentualne uszkodzenia w transporcie.
Skorzystaj z usług kurierskich firmy GLS.
Dołącz koniecznie:
Kartę gwarancyjną
Opis reklamowanej wady lub usterki
Adres, na który mamy odesłać instrument
