O nas

Sklep METRO

istnieje od ponad 20 lat z lokalizacją w samym sercu stolicy, tuż obok Pałacu Kultury na stacji Metro Centrum.
U nas możesz w spokoju przetestować wiele ciekawych instrumentów.
Zapewniamy fachową poradę i miłą obsługę.

Oferujemy wyłącznie towar nowy z 2-letnią gwarancją.

Posiadamy na stanie magazynowym wszystkie oferowane instrumenty.


Sklep muzyczny METRO

jest sklepem firmowym i działa w sieci dystrybucyjnej firmy INTERKLANG, importera instrumentów muzycznych z 30-letnią tradycją.

 

 

Adres sklepu: Galeria Handlowa stacji Metro Centrum
Warszawa Plac Defilad 1
Tel.: 0-22 620-03-40

Wygodny parking podziemny i naziemny.

Godziny otwarcia:
pon-pt: 11.00 – 19.00
soboty: 10.00 – 14.00

Gwarantujemy 100% satysfakcję z dokonanego zakupu.

Wysyłka KURIEREM:

GLS
Od 2 do 3 dni od wpływu zapłaty na nasze konto.
Wpłata na konto: 20 zł
Pobranie: 25 zł

INPOST paczkomaty
Wpłata na konto: 9,99 zł

 

Faktura VAT
Gwarancja 24 miesiące.
Otrzymasz instrument sprawdzony i solidnie zapakowany.

Gwarantujemy możliwość zwrotu towaru w ciągu 10 dni.

Ważna informacja !

Bezpośrednio po dokonaniu zakupu należy wysłać do nas E-Mail z informacją o sposobie zapłaty: wpłata na konto czy pobranie.

Otrzymaną paczkę należy otworzyć w obecności kuriera i sprawdzić, czy instrument nie został uszkodzony podczas transportu.
W przypadku stwierdzenie uszkodzenia kurier zobowiązany jest do sporządzenia
Protokół uszkodzenia.
Paczkę z załączonym protokółem należy bezzwłocznie odesłać do naszego magazynu.

1. Warunki sprzedaży

Zakupiony towar wysyłamy z naszego magazynu za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS w terminie 24-72 godzin od momentu złożenia zamówienia (pobranie) lub zaksięgowania zapłaty na naszym koncie bankowym, nie wliczając sobót i niedziel oraz dni wolnych od pracy.
Z reguły realizujemy zamówienia na zasadzie uprzedniej wpłaty na konto.

2. Dane do wpłaty lub przelewu:

INTERKLANG
UL. FORTOWA 12, BLIZNE
05-082 STARE BABICE

Numer rachunku bankowego:
84 1020 1013 00000602 0002 2343

Konieczne jest aby na przelewie podać nazwę użytkownika i symbol towaru, za jaki dokonywana jest płatność.

Pamiętaj, aby w obecności kuriera rozpakować paczkę w celu sprawdzenia ewentualnych uszkodzeń, powstałych w czasie transportu.
W przypadku stwierdzenie uszkodzenia mechanicznego, kurier zobowiązany jest do sporządzenia Protokołu Szkody. Uszkodzony instrument wraz z protokołem wyślij natychmiast do naszego magazynu. Bezzwłocznie odeślemy Ci inny egzemplarz.

Adres magazynu i serwisu:

INTERKLANG
ul. Łódzka 4, Bramki
05-870 Błonie

 


  

Jeżeli w trakcie użytkowania stwierdzisz, że instrument posiada wadę fabryczną, skontaktuj się z nami: muzycznymetro@o2.pl, poinformuj o stwierdzonej usterce. Nie wysyłaj automatycznie, gdyż może się okazać, że instrument nie ma wady, lecz wymaga regulacji lub korekty, którą nabywca jest zobowiązany wykonać we własnym zakresie.
Przed wysyłką zapoznaj się z warunkami gwarancji.
Wygodniej będzie dosłać Ci np.: nowy klucz lub mostek niż narażać instrument na niedogodności transportu w obie strony.

Wysyłany instrument do naprawy gwarancyjnej starannie zapakuj i zabezpiecz przed uderzeniami. Nie odpowiadamy za ewentualne uszkodzenia w transporcie.
Skorzystaj z usług kurierskich firmy GLS.

Dołącz koniecznie:
Kartę gwarancyjną
Opis reklamowanej wady lub usterki
Adres, na który mamy odesłać instrument

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl